Menu główne
Forum
Klubowicze
TermiFNFAL |
Dodany dnia 23-09-2015 20:25 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Bo kiedyś robili lepsze rzeczy, aby były na lata... teraz 60% to masz po dwóch latach na naszych drogach Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 23-09-2015 20:25 |
jonowaty |
Dodany dnia 23-09-2015 20:28 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
jonowaty napisał(a): Są jakieś przeciwwskazania do używania Amortyzatorów przeznaczonych dla belki 2dr w belce 4dr w sumie to bardziej interesuje mnie ta kwestia Różnica 3,5 cm na rozprężonym amortyzatorze i 4cm na ściśniętym maksymalnie wg danych technicznych.... Czy ma to wpływ na eksploatację belki i drążków skrętnych " To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 24-09-2015 07:52 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Amor to amor, on ma za zadanie tylko tłumić "bujanie". Jeśli podczas normalnej eksploatacji amor nie będzie dobiłał do swoich granicznych wymiarów to powinno być ok. Natomiast jak będzie dobijał, to możesz śruby od amorów pourywać. Na drążki to wpływu nie ma, niektórzy z wylanymi amorami jeżdżą i nic się nie łamie Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
Przejdź do forum: |