Menu główne
Forum
Klubowicze
Kostek93 |
Dodany dnia 10-01-2012 07:35 |
Postów: 4 Data rejestracji: 10.01.2012 06:55 Skąd: - |
otóż mam parownik firmy lovato, niestety nie wiem jak wyregulować śrubę od składu mieszanki
(na zdjęciu w prawym dolnym rogu) http://www.fotosi...49637.html Jak ustawić wolne obroty skoro zamiast śruby w prawym górnym rogu jest sam gwint (zaślepiony oryginalnie)? #ha zapomniałem dodać że podczas jej odkręcania (prawy dolny róg) obroty ciągle rosną, aż do wykręcenia jej(!) Edytowane przez Kostek93 dnia 10-01-2012 07:42 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 200000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 10-01-2012 07:35 |
piotrekTSA |
Dodany dnia 10-01-2012 07:47 |
Postów: 3750 Data rejestracji: 26.12.2008 20:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
ten na samym dole jest do spuszczenia szlamu z parownika. na środku to co na czerwono do obrotów ale to chyba wiesz. góra do mieszanki. i kręcisz aż będzie dobrze
SPRZEDAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
|
Kostek93 |
Dodany dnia 10-01-2012 08:14 |
Postów: 4 Data rejestracji: 10.01.2012 06:55 Skąd: - |
Tylko ten otwór na górze jest oryginalnie bez żadnej śruby- jest tak jakby go nie było. Dlaczego śruba w prawym dolnym rogu zachowuje się tak jak śruba od wolnych obrotów skoro w o model nowszych parownikach reguluje się tam naprężenie membrany- stosunek powietrza do gazu Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 200000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 10-01-2012 15:21 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
Kostek93 |
Dodany dnia 10-01-2012 15:58 |
Postów: 4 Data rejestracji: 10.01.2012 06:55 Skąd: - |
2 etap - regulowanie parownika/reduktora:
1.silnik jest nagrzany i pracuje na wolnych obrotach. Zakładam że wiesz która śrubką reguluje się reduktor. 2. przykręcasz ją do momentu kiedy silnik zacznie się dławić ( za uboga mieszanka) i zapamiętujesz położenie. 3.Odkręcasz ją znowu do momentu kiedy silnik zaczyna się dławić (za bogato) a w tzw. międzyczasie liczysz ile obrotów Ci zeszło od jednego do drugiego położenia. 4.wracasz ze śrubką na środkowe położenie pomiędzy dwoma skrajnymi. czyli jeżeli od za ubogiej do za bogatej miałeś np. 2 obroty to od za bogatej wracasz o 1 obrót. (tak żeby była ustawiona po środku zakresu) zwykle jest to rozstrzał o 1, 1,5 obrotu śrubki. Problem jest z punktem 3, kiedy ją odkręcam obroty ciągle rosną aż ją wykręcę Tak chodzi mi o tą plastikową śrubę na płaski śrubokręt. # nie wiem czy to ważne ale mam filtr stożkowy Edytowane przez Kostek93 dnia 10-01-2012 17:54 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 200000km
|
|
|
luksad2200 |
Dodany dnia 10-01-2012 19:34 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
najlepiej reguluj na sonde lambda, żebys miał lamabde na 0,5
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
Kostek93 |
Dodany dnia 10-01-2012 20:50 |
Postów: 4 Data rejestracji: 10.01.2012 06:55 Skąd: - |
jak to regulować, trzeba mieć jakiś sprzęt czy da radę w swoim garażu? PS to gaz 1 generacji, a silnik jeździ tylko na gazie- nie ma układu od benzyny. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 200000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |