12 Maja 2024 10:27:44
Zdjęcia użytkowników
marcel_ga lex2222
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Instalacja gazowa (LPG)
 Drukuj temat
Trudna rergulacja parownika 
Kostek93
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 10-01-2012 07:35
Awatar


Postów: 4

Data rejestracji: 10.01.2012 06:55
Skąd: -

otóż mam parownik firmy lovato, niestety nie wiem jak wyregulować śrubę od składu mieszanki
(na zdjęciu w prawym dolnym rogu) http://www.fotosi...49637.html
Jak ustawić wolne obroty skoro zamiast śruby w prawym górnym rogu jest sam gwint (zaślepiony oryginalnie)?


#ha zapomniałem dodać że podczas jej odkręcania (prawy dolny róg) obroty ciągle rosną, aż do wykręcenia jej(!)

Edytowane przez Kostek93 dnia 10-01-2012 07:42
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 200000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 10-01-2012 07:35
Awatar
piotrekTSA
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 10-01-2012 07:47
Awatar


Postów: 3750

Data rejestracji: 26.12.2008 20:00
Skąd: świętokrzyskie
Sandomierz

ten na samym dole jest do spuszczenia szlamu z parownika. na środku to co na czerwono do obrotówWink ale to chyba wiesz. góra do mieszanki. i kręcisz aż będzie dobrze

SPRZEDAM

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km
Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
 
Kostek93
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 10-01-2012 08:14
Awatar


Postów: 4

Data rejestracji: 10.01.2012 06:55
Skąd: -

Tylko ten otwór na górze jest oryginalnie bez żadnej śruby- jest tak jakby go nie było.

Dlaczego śruba w prawym dolnym rogu zachowuje się tak jak śruba od wolnych obrotów skoro w o model nowszych parownikach reguluje się tam naprężenie membrany- stosunek powietrza do gazu

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 200000km
 
grzes70
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 10-01-2012 15:21
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków


Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
Kostek93
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 10-01-2012 15:58
Awatar


Postów: 4

Data rejestracji: 10.01.2012 06:55
Skąd: -

2 etap - regulowanie parownika/reduktora:

1.silnik jest nagrzany i pracuje na wolnych obrotach. Zakładam że wiesz która śrubką reguluje się reduktor.
2. przykręcasz ją do momentu kiedy silnik zacznie się dławić ( za uboga mieszanka) i zapamiętujesz położenie.
3.Odkręcasz ją znowu do momentu kiedy silnik zaczyna się dławić (za bogato) a w tzw. międzyczasie liczysz ile obrotów Ci zeszło od jednego do drugiego położenia.
4.wracasz ze śrubką na środkowe położenie pomiędzy dwoma skrajnymi. czyli jeżeli od za ubogiej do za bogatej miałeś np. 2 obroty to od za bogatej wracasz o 1 obrót.
(tak żeby była ustawiona po środku zakresu) zwykle jest to rozstrzał o 1, 1,5 obrotu śrubki.


Problem jest z punktem 3, kiedy ją odkręcam obroty ciągle rosną aż ją wykręcę Sad

Tak chodzi mi o tą plastikową śrubę na płaski śrubokręt.


# nie wiem czy to ważne ale mam filtr stożkowy

Edytowane przez Kostek93 dnia 10-01-2012 17:54
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 200000km
 
luksad2200
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 10-01-2012 19:34
Awatar


Postów: 1236

Data rejestracji: 26.05.2011 22:55
Skąd: małopolskie
Kraków

najlepiej reguluj na sonde lambda, żebys miał lamabde na 0,5

sadi-mechanikSmile
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
 
Kostek93
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 10-01-2012 20:50
Awatar


Postów: 4

Data rejestracji: 10.01.2012 06:55
Skąd: -

jak to regulować, trzeba mieć jakiś sprzęt czy da radę w swoim garażu?

PS to gaz 1 generacji, a silnik jeździ tylko na gazie- nie ma układu od benzyny.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 200000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: