30 Kwietnia 2024 16:46:21
Zdjęcia użytkowników
gp3090 PITER_R19
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Turbina do 1,8 16v 
buli08
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 12-01-2014 19:29
Awatar


Postów: 10

Data rejestracji: 16.12.2013 15:56
Skąd: wielkopolskie
Pleszew

Witam mam chęć dołożyć do mojej 19 1,8 16v turbinę lecz nie wiem od czego będzie pasować :/ słyszałem ze od 19 , 1,9 dt ale czy będzie pasował mi też wydech do kolektora? Jeśli ktoś wie prosze o odpowiedz Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 238529km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 12-01-2014 19:29
Awatar
Kujtek
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 12-01-2014 19:40
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

wszystko musisz kupić/dorabiać

kolektor pod turbo
turbo dobrać z jakiejś benzyny, z diesli nie nadają się do benzynowych za bardzo
wydech od turbo też do spawania

do tego trzeba to jakoś wystroić, czyli koszt zakupu sterownika i koszt montażu/strojenia

powiedz lepiej jaki masz budżet Smile

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
guciowsk
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 12-01-2014 19:52
Awatar


Postów: 2952

Data rejestracji: 18.12.2008 16:49
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

Widzę tu normę.
Nie chce być niemiły ale taki temat wraca jak bumerang i zazwyczaj jest pisany przez nowych użytkowników...

Turbo Burbo eL Pi Dżi Rotfl

Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
 
arczycho
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 12-01-2014 19:59
Awatar


Postów: 1636

Data rejestracji: 22.04.2006 23:31
Skąd: małopolskie
Wolbrom

@buli08 jeśli nie masz minimum 10 tysi to sobie odpuść

Alfa Romeo 147 1.9 JTDM

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 300000km
 
Kujtek
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 12-01-2014 20:02
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

w sumie to można z góry napisać że jeśli użytkownik @buli08 koniecznie chce mieć turbo w aucie to niech szuka kupca na swój silnik a zamiast niego kupi 1.7T z volvo

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
guciowsk
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 12-01-2014 20:04
Awatar


Postów: 2952

Data rejestracji: 18.12.2008 16:49
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski


Turbo Burbo eL Pi Dżi Rotfl

Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
 
buli08
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 12-01-2014 20:18
Awatar


Postów: 10

Data rejestracji: 16.12.2013 15:56
Skąd: wielkopolskie
Pleszew

poprostu chciałem troche zwiększyć moc mojej Reni Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 238529km
 
guciowsk
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 12-01-2014 20:20
Awatar


Postów: 2952

Data rejestracji: 18.12.2008 16:49
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

@buli08 zalezy jaką kwotą dysponujesz, bez tego nie wiemy co Ci doradzić

Turbo Burbo eL Pi Dżi Rotfl

Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
 
buli08
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 12-01-2014 20:29
Awatar


Postów: 10

Data rejestracji: 16.12.2013 15:56
Skąd: wielkopolskie
Pleszew

mniej więcej tak 3 tys. Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 238529km
 
Kujtek
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 12-01-2014 20:31
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

proponuję zakup 1.7T z volvo, wsadzenie do auta, sprzedaż 16v, za resztę gotówki pogrzebać przy 1.7T

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
guciowsk
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 12-01-2014 20:31
Awatar


Postów: 2952

Data rejestracji: 18.12.2008 16:49
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

@buli08 za dużo nie podzialasz... Ja bym zainwestwoał w większe hamulce lub nowy dach do caba ewentualnie rozbite megane 2.0 16v F7R jak masz umiejetności to przekladka silnika

Turbo Burbo eL Pi Dżi Rotfl

Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
 
buli08
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 12-01-2014 21:26
Awatar


Postów: 10

Data rejestracji: 16.12.2013 15:56
Skąd: wielkopolskie
Pleszew

umiejętnosci mam Smileale wymiana silinika zbytnio mnie nie interesuje chciałbym miec seryjny tylko ze troche podrasowany Smile a co do dachu to nie wiesz gdzie mógł bym dostać ?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 238529km
 
Lipek
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 12-01-2014 21:43
Awatar


Postów: 549

Data rejestracji: 09.12.2010 12:22
Skąd: lubelskie
Lublin

Myślę że powinieneś zacząć od kapitalnego remontu silnika, bo pakowanie turbo do byle parcha mija się z celem Wink
A po za tym jeśli piszesz (w galerii) że twoje cabrio jest williams'em bo ma f7p to wątpię żeby kiedykolwiek turbo trafiło pod maskę twojego "WILLIAMS'a" wysmiewacz

"Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie" Wink
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1?KM),Hot hatch, benzyna Grin

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
 
monterek5
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 12-01-2014 22:22
Awatar


Postów: 1761

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

sa gotowe zestawy musisz sie liczyć z wydatkami ok 1000 euro i masz soft turbo a inwestując 2000 euro możesz i mieć więcej niż 300+ a zmian jest tak dużo ze szkoda gadać co trzeba robic jak nieogarniasz teorii to nawet niezaczynaj

http://www.lauren...l-16s.html

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
mati1503
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 12-01-2014 23:43
Awatar


Postów: 78

Data rejestracji: 27.08.2011 19:56
Skąd: zachodniopomorskie
Koszalin

ja na twoim miejscu zrobił bym generalke silnika tak jak napisał kolega wyzej a po drugie wszyscy zaczynają moim zdaniem od d....y strony najpierw moim zdanie to sie działa nad wazniejszymi sprawami jak nad mocniejszymi hamulcami i tym czy buda wytrzyma moc która chcesz osiagnac bo co z tego ze bedziesz miał np z 300 koni jak nie bedziesz miał czym tego zatrzymac i moze ci buda takiej mocy nie wytrzymac i po wybuleniu na turbo zacznie cie sypac wiec to dla mnie bez sensu

Edytowane przez mati1503 dnia 12-01-2014 23:44
Pasja to coś co pomaga nam uciec od codzienności...Coś co pozwala nam wyzwolić z siebie emocje, stać się prawdziwym sobą

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 191000km
 
guciowsk
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 12-01-2014 23:44
Awatar


Postów: 2952

Data rejestracji: 18.12.2008 16:49
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

@buli08 co do dachu uderz do misiek pt on tanio szył nowy.
A jak chcesz oryginał to musisz lampy wymienić na 2 komory i zderzak. F7R to prawie to samo co F7P

Turbo Burbo eL Pi Dżi Rotfl

Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
 
buli08
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 13-01-2014 16:59
Awatar


Postów: 10

Data rejestracji: 16.12.2013 15:56
Skąd: wielkopolskie
Pleszew

Remont silnika juz zrobilem bo mam juz drugi i zanim go wsadzilem to wyremontowalem zalozylem skrzynie od diesel bo ma lepsze przyspieszenieWink teraz aktualnie robie blacharke i malowanieWink a po tym chce wieksza troche moc Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 238529km
 
Zywiec
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 13-01-2014 17:03
Awatar


Postów: 1511

Data rejestracji: 07.07.2008 15:33
Skąd: zachodniopomorskie
Białogard

a co zrobiles w silniku ? nie mow ze go rozebrales i zlozyles a teraz myslisz o turbo, bo znow przynajmniej czapke pasowaloby zdjac ;p


Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
 
Kali
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 13-01-2014 17:13
Awatar


Postów: 3457

Data rejestracji: 07.08.2010 21:30
Skąd: lubelskie
Radzyń Podlaski

3.0 V6 z laguny II podejdzie bez problemów Smile

LRA11899<3

Moje auto: Renault Laguna II 1.9 dCi (88kW/120KM),, diesel, 211000km
 
milas92
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 13-01-2014 17:36
Awatar


Postów: 1204

Data rejestracji: 02.01.2011 19:38
Skąd: wielkopolskie
Mosina

1.7 w turbo z volovo to mniejwiecej F7P.
na plus 1.7T to, ze masz lepsza elastyczność i możesz modzić, ale samym mbc cudów nie zdziałasz.

Przyspieszenie w seri bardzo podobnie

Także swap z F7P na B18FT trochę bezsensu chyba, że działasz dalej z większym turbo. garret z nissana 180nx i jest gicior

Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka lol

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: